Naar 't Polletje

Uitvalbasis naar de Veluwe

’t Polletje biedt een mooie uitvalsbasis naar de Veluwe. Ideaal voor fietsers en wandelaars. Door een eigen parkeerplek bij de vakantiewoning is het prettig rijden naar je bestemming voor elke vakantiedag. Of geniet van de eigen tuin met uitzicht over de polder. ’t Polletje heeft inmiddels een kleine bibliotheek opgebouwd en beschikt over goed wifi en een televisie. Overnachten in ’t Polletje kan natuurlijk alleen in de vakantiewoning zelf.

Bel ons

06-27150370 (niet bereikbaar op zondag)

Korte Holk 7b 3861 MJ Nijkerk (alleen bereikbaar via Bunschoterweg)

E-mail ons

info@polletjenijkerk.nl

Gijs & Riet Waaijenberg

Gijs woont zijn hele leven al op de Korte Holk. En sinds haar huwelijk woont Riet er ook met veel plezier. Alle drie de kinderen zijn er geboren en met de boerderij aan huis is er altijd wat te beleven. Samen genieten we erg van de tochten met onze paarden, dus een grote kans dat je paard en wagen langs ziet rijden! We kijken er naar uit je mee te laten genieten van dit bijzondere plekje in polder Arkemheen. Heb je vragen die je niet terug kan vinden op de website? Mail ons dan gerust, we helpen je graag! Ons e-mailadres is info@polletjenijkerk.nl Hartelijke groet, Gijs en Riet Waaijenberg

Corona-richtlijnen

Wij heten je graag welkom op ’t Polletje. Helaas zijn er nog landelijke corona richtlijnen die wij moeten volgen. We heten je welkom op 1,5 meter We zorgen voor een schoon huis en schoon beddengoed Bezoek overdag is welkom, we vragen je om het aantal te beperken naar de op dat moment geldende richtlijnen.